Regulament tabara militara de airsoft 2021

TABĂRA MILITARĂ DE AIRSOFT

REGULAMENT 2021

 

 

Loc/perioada de desafaşurare:

                                                     modul Agafton/     03-11 august 2021

 

Organizatori:

                        Club Sportiv Airsoft Botosani;

                        SBC& S Iasi

Parteneri: DJST Botosani

                 

Participanţi: Elevi selectaţi la nivel naţional pe baza formularului de înscriere şi a jurizării aplicaţiilor trimise.

 

Descriere:

        Tabăra Naţională de Airsoft se doreşte a fi transpunerea unui eveniment naţional de airsoft care a inceput in în anul 2016 in Botoşani cu succes, o tabără  pentru copii şi tineret care să popularizeze beneficiile practicării sportului în general dar şi promovarea în rândul tinerilor a principiilor care caracterizează airsoftul şi anume: disciplina, seriozitatea, onoarea.

         Obiectivul principal: Instruirea unui numar de 100 de elevi din întreaga ţară pe parcursul celor 10 zile de tabără în spirit sportiv, al onoarei şi disciplinei.

        

Tinerii vor participa la module de pregătire teoretică, fizică şi practică cu privire la jocul sportiv de airsoft, echipamente, replici ale armelor, tactici de joc, noţiuni de prim-ajutor, orientare în teren necunoscut pe timp de zi şi timp de noapte, campare în natură contra cronometru, echilibru şi parcurgere distanţe pe tiroliană, tragere la tir cu replici de arme utilizate în joc iar in final toti absolvenţii taberei militare de airsoft vor participa alături de veteranii clubului partener la misiunile unui joc de airsoft .

         Formatul taberei este unul militar, participanţii vor fi împărţiţi în grupe dimensionate între 10 şi 20 persoane fiecare dintre ele coordonate de câte un instructor, aceştia fiind în directa subordonare a comandantului companiei-tabără.

 

 

 

Criterii de eligibilitate:

Criterii eliminatorii

Aplicanţii trebuie:

  • Să fie elevi/tineri cuprinşi într-o formă de învătamânt preuniversitar;
  • Să aibă vârsta între 12-20 ani –  elevi, elevi postliceale sau studenti ;
  • Sa fie apţi din punct de vedere medical;
  • Să aibă acordul scris al părinţilor, în vederea participării la tabără (in cazul minorilor);

 

 

  CRITERII DE SELECŢIE ŞI GRILA DE PUNCTARE

 

 

Perioada de înscriere:   

                                        Modul Agafton:    01.06.2021-25.07.2021

 

  MODALITATEA DE INSCRIERE :

Înscrierea participanţilor pentru tabăra naţională se realizează pe e-mail: csabt@tacticalairsoft.ro/ raduhumelnicu@yahoo.com,tel. 0747128243 tel./fax: 0231/516252.

  1. formularul tip de înscriere ( formular anexat)
  2. documentul de identitate (CI), certificat de nastere  – în copie;
  3. diplome / certificate / adeverinţe / contracte de voluntariat / recomandari etc.- în copie;
  4. scrisoare de intentie;
  5. acordul scris al parintilor în cazul minorilor;
  6. Dovada platii contravalorii taberei( ordin plata, chitanta)
  7. Declaratie pe propria rasundere a parintilor cf. Formular 1
  8. Insotitorul(ii) vor prezenta declaratia cf Formular 2
  9. Participantii tineri majori vor prezenta declaratia pe propria raspundere cf Formular 3
  10. Toti participantii prezinta adeverinta medicala din care sa reiasa starea de sanatate, antecedente cronice si respectiv de infectare cu SARS-COV2 nu mai veche de 48 de ore.

 

Nu se iau in considerare formularele incomplete;

 

     Costul unui pachet de tabara / participant este de 1200 ron si acopera urmatoarele

 

cheltuieli :

-masa si cazare integral ;

-echipament de protectie specific sportului airsoft ;

-ticou specific TMA ;

-sapca/basca specifica TMA ;

-consumabile pentru desfasurarea activitatilor teoretice si practice ;

-masa si cazare instructori ;

-materiale si echipamente utilizate pe parcursul desfasurarii taberei ;

-petrecerea unei zile la Parcul Acvatic « Cornisa » situat in apropiere ;

-transportul in cadrul activitatilor desfasurate ;

-costul programului artistic la ceremonia de inchidere a taberei.

Plata se va face prin virament in contul : RO80BTRL00701201A61336XX deschis la Banca Transilvania sau cu numerar la organizator.

 

La 10 platitori al 11-lea loc este gratuit !!!

Participanţii selectati vor mai avea obligatoriu :

  • echipament sportiv ( pantalon sport, tricou, pantofi sport ) ;
  • bocanc sau pantof trekking;
  • sapca;
  • pantaloni tactici ( koki, multicam, woodland, gri ) ;
  • masti, manusi, dezinfectant ;
  • documentele de înscriere şi fise medicale eliberate de către medicul de familie sau medicul şcolii care vor conţine obligatoriu: avizul epidemiologic şi vaccinările.

 

DIRECTOR  DJST                                                               PRESEDINTE CSABt    

RADU HUMELNICU                                                            BOGDAN BILIUTA